성가 나눔터

생활성가/CCM/Hymn/ 내가 여기 있사오니 Here I am, Lord [Eng Lyrics] (Cover by 노래해주리♪)

松竹/김철이 2023. 1. 12. 19:16

생활성가/CCM/Hymn/ 내가 여기 있사오니 Here I am, Lord [Eng Lyrics] (Cover by 노래해주리)

(클릭);https://www.youtube.com/watch?v=6zO4N0Qr4r4

 

 

 

내가 여기 있사오니 Here I am, Lord - Daniel L. Schutte

(Written by Daniel L. Schutte)

*Words are based on Isaiah 6:8 and 1 Samuel 3

 

전능하신 하느님 이스라엘 백성의

기도를 들으시고 구하셨다

어둠 속에 헤매는 백성들을 위하여

주님께서 쓰실 자 찾으실 때

 

내가 여기 있사오니 나를 불러 보내주소서

내가 여기 있사오니 주께서 인도해 주소서

 

은혜의 주 하느님 주를 떠난 백성을

사랑으로 지키사 인도하며

돌 같은 그 마음에 사랑을 채우시는

주님 말씀 전할 자 찾으실 때

 

내가 여기 있사오니 나를 불러 보내주소서

내가 여기 있사오니 주께서 인도해 주소서

 

I, the Lord of sea and sky

I have heard My people cry

All who dwell in dark and sin

My hand will save

 

I, who made the stars of night

I will make their darkness bright

Who will bear My light to them?

Whom shall I send?

 

Here I am, Lord. Is it I, Lord?

I have heard You calling in the night

I will go, Lord, if You lead me

I will hold Your people in my heart

 

I, the Lord of snow and rain

I have borne My people's pain

I have wept for love of them

They turn away

 

I will break their hearts of stone

Give them hearts for love alone

I will speak My words to them

Whom shall I send?

 

Here I am, Lord. Is it I, Lord?

I have heard You calling in the night

I will go, Lord, if You lead me

I will hold Your people in my heart